onsdag 23 juni 2010

Potential..

Egentligen hade jag tänkt sammanfatta den smått fantastiska Fallens Dag som vi var med om i söndag. Men jag har liksom inte smält helgen än - och inte riktigt sovit och vilat ikapp.

Jag delar istället med mig av årets första pion i trädgården (pionen är en av mina absoluta favoritblommor). Den står framför en annan favorit - marimekkotyget Kevätjuhla. I ett kommande inlägg skall jag visa förvandlingen av sidobordet som blomman står på också.

(Ni får hålla tillgodo med en halvtaskig mobilbild, hoppas ni fångar känslan ändå.)

Den här gruppen hittade jag på gårdagens grillkväll tillsammans med gamla jobbarkompisar. Jag ser potentialen, gör ni? (Min vän gör det inte och skänker mig gruppen *tacktack*)
Detta blir sommarens projekt, jag hoppas jag hinner mellan webberi och Laxön - jag lovar att dela med mig av slutresultatet isåfall.

Inga kommentarer: