torsdag 3 juni 2010

Inspirerad..

...av Claras tidning, den här gången med pyssel-tema, skall jag ta fram stickningen (tänk att JAG stickar...) och sitta ute på altanen under ljumma sommarkvällar. Förhoppningsvis. Att de blir ljumma alltså.
Jag har också provat på att virka lite sedan jag upptäckte handarbetet. Har ju tidigare tyckt att det handlat om "förspilld kvinnokraft" och långtråkigt. Så fel jag hade, det kan vara otroligt rogivande och rensande för hjärnan att sitta med sitt handarbete - och se att man skapar något. Nog syns det att det inte är ett proffs som varit framme, men vad gör det. Jag är iallafall stolt över att jag lyckats - och jag har mått bra på vägen.

Inspirerad av detta bjuder jag nu på 20% av priset på alla virkset från Frosta Design hos Wilma&friends så att fler får upptäcka att det faktiskt kan vara riktigt roligt. Varsågoda :)

Inga kommentarer: