onsdag 30 juni 2010

Mycket vatten har runnit under broarna...

..sedan Fallens Dag - både bokstavligt och bidligt talat...Tiden rusar iväg och jag skulle både hunnit hälsa er Glad Midsommar, dela med mig av mina "remakes", mina husmodersprövningar och nyheter som är på G runt Wilma&friends.
Inget har det blivit, dock en massa annat såklart.
Nåja, här kommer dock ett litet smakprov på hur vi hade det på Fallens Dag i Älvkarleby.
Trångt i butiken var bara förnamnet - jag somnade ovaggad den kvällen!Psst! Den 15-16 juli är du välkommen till vår lilla gröna hörna på Stockholm Green Festival i Kungsträdgården. Missa inte det (alla Facebook-fans som besöker oss på festivalen får en liten present) - det ni ;)

Fortsatt trevlig sommar på er!
(Och psst nr 2 - Imorgon startar vår SOMMAR-REA på webben!)

Inga kommentarer: