onsdag 28 juli 2010

Höst?

Näää, men nu börjar höstkatalogerna komma, både privat och till butiken. Vet inte om jag vill bli påmind riktigt än - men så är det ju i vår moderna värld. På gott och ont.
Jag spenderar sommaren i år med minisemestrar - en dag i veckan, och då HÅRDSEMESTRAR jag. Senast fick jag faktiskt TVÅ dagar tack vare bästa Kicki som hjälper mig i butiken emellanåt. Havet blev det denna gång. Sova i stuga utan vatten och el. Fiska, tälja enbitar, spela kort, lösa korsord och läsa.
Tänk att två dagar kan få grannföretagaren att utbrista "Vad du ser pigg ut". Lever jag ett tag till på :)
Bildbevisen (ja, inte på mig då) ligger kvar i kameran i stugan som besöks även ikväll.
Så länge - denna tvål har använts flitigt av oss ute i stugan - super!
Bild: Skargards

Inga kommentarer: