onsdag 10 februari 2010

Tävling nr 2

Ni har väl inte missat att tävling nummer två i vårt två-årsjubileum nu pågår hos Inspirera Mera? Du kan vinna en gummikorg Dacarr om du berättar vilken som är din favoritprodukt hos oss.
Jag väljer att visa bilden som är mer somrig, även om det är mest vedkorg den används till just nu. Åtminstone här hemma. Utanför fönstret snöar det - igen! Och även om det är vitt och fin och ljust börjar jag bli utbota less på snöandet. Längtan efter våren och sommaren börjar verkligen infinna sig. Jag drömmer mig bort till härliga grillkvällar på altanen. Vad drömmer ni om?

1 kommentar:

Emma / Reko Stil sa...

Bara jag slipper frysa så är jag nöjd... :) Men jag längtar mest efter att höra gruset knastra under fötterna när man tar första (torra) utepromenaden i söta flick-skor :)

Tack för besök hos mig och tack för länk - jag gör samma (har faktiskt länkat till webshopen i nåt inlägg tidigare, men minns just nu inte vilket!)

Sköt om dig, och GRATTIS till två år med webshop :)