söndag 31 januari 2010

2-årsjubileum hela februari!

Tänk att det redan gått två år sedan jag slog upp portarna till Wilma&friends! Jag nyper mig lite i armen och undrar vad som hände?
Under dessa två år har det både varit fantastiskt kul och samtidigt mycket slit. Dels för att jag jobbat med Wilma på sidan om mitt "vanliga" jobb, dels för att det är massormassor med jobb att bygga upp en webbshop. Jag har verkligen lärt mig massor, fått kontakt med många trevlig människor...leverantörer, samarbetspartners, bloggare, facebook-fans, andra egenföretagare och självklart alla underbara kunder. Tack vare alla er står jag nu här och kan fira två år! Underbart! Underbart är också att jag från och med nu kommer att fokusera heltid på Wilma&friends.
Det kommer ni definitivt att märka av framöver, var så säkra!

Imorgon smäller det på Wilma&friends - det blir tävlingar och erbjudanden för hela slanten hela februari! Var med och fira med oss!

Inga kommentarer: