onsdag 9 mars 2011

Nu var det länge sedan...

...bloggen fick en uppdatering - och länge sedan Wilma&friends såg dagens ljus!
Närmare bestämt 3 år sedan! Som vanligt när ens bebisar växer upp undrar man lite vad som hände när dagarna staplats på varandra så att det plötsligt gått tre hela år och massor av saker har hänt på vägen.

Jag är verkligen jätteglad att jag tog steget att göra verklighet av min tokiga idé, även om det inneburit hårt slit, sömnlösa nätter och allt det där som småföretagare vittnar om och känner igen sig i. Och mitt i allt är det ändå värt det, hur konstigt det än kan verka ibland - även för mig.

Dessa tre år har inneburit både helt nya erfarenheter, många nya bekantskaper, en usel privatekonomi (nä, man blir inte rik på detta...dock rik på så många andra sätt *klyschvarning*) samt en massa ny kunskap och intressanta samarbeten.

Ovanstående print (från Tovelisa) behöver man verkligen påminna sig om emellanåt när det känns tungt och inget man gör tycks hjälpa. För - gräma sig hjälper verkligen inte!
Dock, man måste - förutom att vara smått galen - framförallt ha denna inställning (detta print från Therese Sennerholt):Och, efter att denna veckas firande av Wilma&friends 3 år som webbshop är över kommer jag att se fram emot när den nya webben, som det febrilt jobbas med, kan lanseras. Jag hoppas och tror att det kommer att bli ett lyft som gör det trevligare att surfa runt hos Wilma, enklare att handla och dessutom möjligheter till att dela önskelistor och annat fiffigt.

Så länge - vi koncentrerar oss på att fira!

Inga kommentarer: