måndag 7 september 2009

Laddade batterier

Visst, jag laddade lite batterier i somras. Jag har inte jobbat allt för många veckor sedan semestern tog slut. Sommaren var avkopplande och rätt kravfri. Men, att ladda batterier kan man aldrig få nog av. Och de batterier jag fått ladda nu är av en sällsam sort. Tillsammans med mina fem väninnor, i fyra dagar, vuxengrejer, tjejgrejer, långa energigivande samtal utan barn som kräver sitt, avkoppling, underbar mat, gott vin och vackra vyer har jag laddat batterier som sällan får bli så fulladdade. Ja, jag känner mig sannerligen priviligerad som hade möjligheten att se Como.


Vill ni till Italien men känner inte för Rom eller någon annan storstad är detta plejset!


Så fantastiskt vackert och fridfullt (det har också George Clooney och Zlatan upptäckt som båda har hus i omgivningarna).

Nu skall de laddade batterierna användas till att lägga in de höstnyheter som redan anlänt till Wilma&friends. Håll utkik!
(PS. Även till lilla Como har eco och FairTrade-alternativ hittat. Mer om det sen.)

Bild: in-italia.se

Inga kommentarer: