onsdag 6 maj 2009

Beach 2009

Kanske blir det badshorts till bikintopen i år? Med tanke på den usla försäsongsträningen känns det som ett lockande alternativ. :-)

I butikerna ser man fler och fler badshorts för tjejer och nu finns även ekologiska alternativ. Som dessa från Roxy, tillverkade av 100% återvunnen ployester. Framtagna i Roxys satsning Eco-Circle.
För den som vill ha en traditionell bikini finns även det. Hos Niksters.com finns många olika modeller, dock är de flesta för flickiga och utmanande för att passa mig - jag tror jag håller mig till shortsen.


Bilder: Roxy, Niksters

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga!!! köp!!! jag överför pengar direkt..../din man.

Wilma sa...

Tack kära man ;)

Anonym sa...

Badshorts på tjejer är big no no! Vill du som tjej få stor oformlig bak och se satt ut och få korta ben, ja då ska du välja badshorts.